Nerden baslasam,nasıl anlatsam...
Aslında duygu ve dusuncelerini tanımadıgı insanlarla paylaşmaya alışkın birisi degildim..
Ama annelik gorevı, tanıdıgın tanımadığın ama annelik ortak paydasında buluştugun herkesle yasadıgın butun tecrubeleri paylasıma acıyor. Once cekıne cekıne basladıgın soru sormalar,yanlız degılmısım duygusuyla ardı arkası kesılmeyen sohbetlere donusuyor. Onune kım gelirse, kim sorarsa, kim bilebilirse...
Biraz bu yuzden, biraz da artık tarıhe not almadan gecmemek, unutmamak ıcın...
Yazmaya basladım...